Sunday, September 27, 2015

Cuti sekolah...

Bismillahirrahmanirrahim...



Cuti sekolah pun tiba akhirnya. Cuti sekolah ini saya dan keluarga pergi ke Port Dickson.

Kami pergi pada hari khamis, sampai je kat situ sunyi je takde orang.

Masa takde orang tu saya mandi sepuas-puasnya,dari petang sampai nak dekat senja.

Tapi rasa la boring, takde orang, malam-malam bilik kitaorang je yang menyala.

Esoknya hari jumaat. Saya mandi lagi puas-puas. Lepas je solat jumaat.

Saya balik je tengok-tengok kolam terus penuh, tak dapat nak bebas mandi lagi. Hmm...

Baru saya dapat beza, ada orang lagi best ke / masa takde orang lagi best.

Pilih...  kalau saya, saya pilih (a)

Tengok manusia memang tak pernh puas dengan apa yang diberi...


Assalamualaikum...  

        





No comments:

Post a Comment